كيمياگران مبين ری

چربیگیر ماشین آلات سنگین

چربیگیر ماشین آلات سنگین

در اين مقاله در ارتباط با انتخاب بهترين چربیگیر ماشین آلات سنگین صحبت خواهد شد . با ما همراه باشيد.

آشنایی با چربیگیر ماشین آلات سنگین

تجهیزات سنگین ستون فقرات عملیات ساختمانی، صنعتی و تولیدی هستند. در تجهیزات سنگین مقدار زیادی گریس، روغن و کثیفی وجود دارد. تميز نگه داشتن تجهیزات سنگین شما برای ایمنی و عملکرد بسیار مهم است. به همین دلیل است که بخش مهمی از کار اپراتور تجهیزات سنگین تمیز کردن و نگهداری ماشین آلات خود برای جلوگیری از تعمیرات پرهزینه و خرابی با استفاده از چربی‌گیر باکیفیت بالا است.

چربیگيري منظم تجهیزات سنگین بسیار ساده تر است از شکستن مقدار زیادی از گریس که در مدت زمان طولانی ایجاد شده است. ماشینی که هر دو هفته یکبار تمیز شود ارزش فروش مجدد آن رابه میزان زیادی افزایش می دهد.
این راهنمای سریع به شما کمک می کند تا تعیین کنید کدام روش چربیگیری و همینطور بهترين چربیگیر ماشین آلات سنگین برای تیم شما مناسب است.

 

آنچه برای چربیگيري ماشین آلات سنگين نیاز دارید:

  • چربی گیر استحکام صنعتی
  • واشر تحت فشار با نوک توربو
  • حوله پارچه ای یا میکروفیبر
  • دستکش و محافظ چشم

اینها ملزومات استاندارد برای تمیز کردن ماشین آلات سنگین هستند.

چربیگیر ماشین آلات سنگین معمولاً توسط گالن خریداری می‌شوند، بنابراین باید بر اساس اندازه و تعداد ماشین‌هایی که برای تمیز کردن نیاز دارید، تعیین کنید که چه مقدار چربیگیری مورد نیاز است. هنگامی که لوازم خود را جمع آوری کردید، می توانید فرآیند تمیز کردن را شروع کنید.

 

انتخاب چربیگیر ماشین آلات سنگین

 

مراحل استفاده از چربی گیر ماشین آلات سنگین:

نظرات زیادی در مورد بهترین راه برای چربیگيري ماشین هایی که از قدرت بیل مکانیکی، جرثقیل و کامیون استفاده می کنند وجود دارد. در زیر متداول ترین روش مورد استفاده برای تمیز کردن گریس از تجهیزات سنگین آمده است.

برای اینکه از دردسر خود در امان باشید، از بالا به پایین تمیز کنید تا مجبور نباشید هیچ قسمتی را دوباره تمیز کنید. همچنین مهم است که چربیگیرها را روی یک منطقه کوچک خارج از محل آزمایش کنید تا مطمئن شوید که به سطح آسیب نمی‌رساند. به خصوص اگر سطح، رنگ شده یا آلومینیومی باشد. این ماده قوی است، بنابراین اجازه ندهید پوست شما را لمس کند.

منطقه را برای تمیز کردن آماده کنید. یک منطقه با تهویه مناسب روی زمین صاف و دور از هر سطحی که توسط چربیگیرهای سنگین ،مانند رنگ یا فرش خراب می‌شود، انتخاب کنید.

برای پاک کردن چربی اضافی از انگشتان دست و پارچه استفاده کنید. این مرحله زمانی که با واشر برقی وارد می‌شوید، از پاشیدن چربی در اطراف محل کارتان جلوگیری می‌کند.

روی قسمت هایی که می خواهید تمیز کنید، چربی گیر صنعتی اسپری کنید. تعدادی از گزینه های چربیگير وجود دارد که می توانید انتخاب کنید.دستورالعمل های برند را در مورد نحوه رقیق کردن مناسب چربیگير در صورت نیاز دنبال کنید. اگر در فضایی کار می‌کنید که اجازه استفاده از واشر فشاری را نمی‌دهد، در این مواقع برخی از افراد به جای آن از تمیزکننده ترمز استفاده می‌کنند.

اجازه دهید چربیگیر ماشین آلات سنگین به مدت پنج تا ده دقیقه بماند. مجدداً ابتدا چربیگير را روی یک ناحیه کوچک آزمایش کنید تا ببینید زمان بیشتری یا کمتری لازم است. مراقب باشید که برخی از چربیگیرهای صنعتی می‌توانند رنگ و آلومینیوم را در صورتی که مدت زیادی استراحت کنند، از بین ببرند.

محل را به اندازه کافی خیس کنید تا وقتی که آن را می‌شویید، چربیگیر هنوز مرطوب(خشک نشده) باشد. با واشر فشار آبکشی کنید. بسیاری می گویند که آب داغ پاشیده شده در سطح فشار تا حدودی یک “نقطه شیرین” در تمیز کردن تجمع چربی از ماشین آلات است.

 

سخن پایانی

شرکت کیمیاگران مبین ری در تولید چربی گیرهای خود نیازهای مشتریان را مد نظر قرار میدهد. شما میتوانید چربی گیرهای کیمیاگران مبین ری را در صفحه محصولات سایت مشاهده بفرمائید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای