كيمياگران مبين ری

مواد خام شيميايي در چربيگيرها 

IMG_9264

اگر از مواد خام شيميايي در چربيگيرها اطلاعات کافی ندارید ، در این مقاله با ما همراه شوید.

 

مواد شیمیایی خام اجزای اساسی هستند که برای ساخت چربی‌گیرها استفاده می‌شوند. این مواد به دلیل خواص شیمیایی ای که دارند ،  موجب حل شدن و امولسیون کردن گریس و روغن می شوند. پس با این حساب ، به دقت انتخاب شده اند. چندین ماده شیمیایی خام وجود دارد که معمولاً در چربی‌گیرها استفاده می‌شود. برخی از این مواد عبارتند از:

 

قلیاها:

یکی از مواد خام شيميايي در چربيگيرها ، قلیاها هستند. از قلیاها در چربیگیرها برای تجزیه چربی ها استفاده می شود. آنها با صابونی کردن چربی ها و تبدیل آنها به صابون عمل می کنند که به راحتی می توان آنها را شستشو داد. هیدروکسید سدیم و هیدروکسید پتاسیم معمولاً از مواد قلیایی موجود در چربی‌گیرها هستند.

حلال ها:

از حلال ها برای حل کردن چربی و روغن استفاده می شود که حذف آنها از سطوح را آسان تر می کند. آنها با شکستن پیوندهای شیمیایی بین مولکول های گریس کار می کنند. حلال های رایج مورد استفاده در چربی گیرها عبارتند از بوتیل سلوسولو، زایلن و متیلن کلراید.

سورفکتانتها:

سورفکتانت ها برای امولسیون کردن و تعلیق گریس و روغن در آب استفاده می شود و تمیز کردن آنها را آسان تر می کند. آنها با کاهش کشش سطحی بین گریس و آب کار می کنند. آنها از اساسی ترین مواد خام شیمیایی در چربیگیرها هستند.  سورفکتانت های رایج مورد استفاده در چربیگیرها شامل اتوکسیلات نونیل فنل و لوریل سولفات سدیم می باشد.

 

بیلدرها:

از بیلدرها برای افزایش قدرت پاک کنندگی چربیگیرها استفاده می شود. آنها با کیل کردن مواد معدنی در آب کار می کنند و از تداخل آنها در فرآیند تمیز کردن جلوگیری می کنند. بیلدرها از دیگر مواد خام شیمیایی در چربیگیرها هستند . که از رایج ترین آنها در چربیگیر ها میتوان به  فسفات‌ها و پلی‌فسفات‌ها اشاره کرد.

مواد خام شيميايي در چربيگيرها  چگونه کار می کنند؟

 

مواد شیمیایی خام مورد استفاده در چربی‌گیرها با شکستن پیوندهای شیمیایی بین مولکول‌های گریس کار می‌کنند و به آسانی حذف می‌شوند. قلیاها با صابونی کردن چربی ها و تبدیل آنها به صابون عمل می کنند که به راحتی قابل شستشو است.

حلال ها چربی و روغن را حل می کنند و حذف آنها از سطوح را آسان تر می کند. سورفکتانت ها، گریس و روغن را در آب امولسیون کرده و معلق می کنند و تمیز کردن آنها را آسان تر می کند. بیلدرها قدرت پاک کنندگی چربیگیرها را با کیلیت کردن مواد معدنی در آب افزایش می دهند و از تداخل آنها در فرآیند تمیز کردن جلوگیری می کنند.

 

مزایای استفاده از مواد خام شيميايي در چربيگيرها :

مزاياي مواز خام شيميايي در چربيگيرها

تمیز کردن موثر:

مواد شیمیایی خام مورد استفاده در چربی‌گیرها در از بین بردن چربی و روغن از سطوح بسیار موثر هستند. آنها به سرعت و کارآمد کار می کنند و برای استفاده در محیط های تجاری ایده آل هستند.

تطبیق پذیری:

چربیگیرها می توانند برای تمیز کردن طیف وسیعی از سطوح از جمله کف، دیوارها و ماشین آلات استفاده شوند. آنها همچنین می توانند بر روی مواد مختلفی از جمله فلز، پلاستیک ولاستیک استفاده شوند.

مقرون به صرفه:

چربیگیرها یک راه حل تمیز کننده مقرون به صرفه هستند، زیرا می توان آنها را به صورت عمده خریداری کرد و برای تمیز کردن مناطق بزرگ استفاده کرد.

سازگار با محیط زیست:

بسیاری از چربی‌گیرها در حال حاضر با ترکیبات سازگار با محیط‌زیست فرموله می‌شوند که آنها را به گزینه‌ای پایدار برای تمیز کردن تبدیل می‌کند.

 

شرکت کیمیاگران مبین ری در تولید چربی گیرهای خود نیازهای مشتریان را مد نظر قرار میدهد. شما میتوانید چربی گیرهای کیمیاگران مبین ری را در صفحه محصولات سایت مشاهده بفرمائید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای