كيمياگران مبين ری

انتخاب بهترین چربيگير كف گاراژ

انتخاب بهترین چربيگير كف گاراژ

مناسب ترین چربيگير كف گاراژ کدام است؟ برای پاسخ به این سوال با ما همراه باشید.

هیچکس کف پوش های خیس یا کثیف را دوست ندارد، اینطور نیست؟ حفظ تمیزی و استحکام کف های منطقه تجاری شما ضروری ست. شما میتوانید انواع مختلفی از پاک کننده ها و چربیگیر ها را برای حذف آلودگی از سطوح کف گاراژ پیدا کنید.

درک آنچه که این پاک کننده های مختلف انجام میدهند و نحوه عملکرد آنها باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما هنگام تمیز کردن کف گاراژ میشود، در این مقاله در مورد انواع پاک کننده و چربیگیر کف صحبت کرده ایم.

این در نهایت به انتخاب بهترین چربيگير كف گاراژ کمک میکند. اول از همه، اجازه دهید در مورد مکانیسم تمیز کردن یا استفاده از چربیگیر کف ها صحبت کنیم.

 چربیگیر کف گاراژ

 

مکانیسم چربيگير كف گاراژ

کف گاراژ متخلخل است، خاک را به طور مؤثر حفظ میکند و تمیز کردن آن میتواند چالش برانگیز باشد.

ابتدا بدون پرداختن به شیمی پیچیده، نحوه عملکرد یک صابون ضروری را در نظر بگیرید. بدون صابون، آب ساده در نظافت خیلی مؤثر نیست. یک صابون یا پاک کننده، با پوشاندن و به دام انداختن روغن های مقاوم یا کثیفی های ارگانیک، اجازه میدهد کثیفی با سرعت بیشتری شسته شوند.

 

انواع پاک کننده ها و چربیگیر ها

 

چربیگیر های خنثی

این چربیگیر های ملایم چند منظوره در درجه اول برای تمیز کردن سطوح داخلی کف گاراژ در نظر گرفته شده است. این پاک کننده ها برای کف هایی که کثیفی ریشه دار ندارند، مناسب هستند.

همچنین میتوان از آنها در کف های گاراژ بدون آب بندی استفاده کرد که فقط به کمی تمیز کردن نیاز دارند.

 

چربیگیر اسیدی

این چربیگیرها برای از بین بردن لکه ها، کثیفی ها و آلاینده های محلول در محلول اسیدی در نظر گرفته شده اند. آنها به ویژه در از بین بردن آلودگی ها از کف گاراژ خوب هستند.

آب سخت، نمک زیاد در کف گاراژ و قلیائیت بالای خاک همگی لکه های آشنا هستند.

چربیگیر قلیایی

این نوع ماده شیمیایی ضدعفونی کننده به دلیل تطبیق پذیری، بهترین چربيگير كف گاراژ است. چربیگیر های قلیایی معمولا برای از بین بردن روغن، گریس یا سایر لکه های مبتنی بر هیدروکربن استفاده میشوند.

بهترین چربيگير كف گاراژ، آلودگی های روغنی را امولسیون یا تجزیه میکنند. چربیگیر های قلیایی همچنین میتوانند برای خنثی کردن سطوح کف گاراژ پس از لکه های اسیدی یا تمیز کردن اسید استفاده شوند.

صابون ها و پاک کننده های قلیایی مدرن به طور قابل توجهی از روش قدیمی جوش شیرین و آب از نظر توانایی خنثی سازی بهتر عمل میکنند. آنها همچنین مقرون به صرفه هستند، زیرا یک گالن رقیق شده تقریبا ۴۰۰۰ فوت مربع را درمان میکند.

هنگام استفاده از پاک کننده های قلیایی، پس از امولسیون شدن، برداشتن لکه روغن از کف گاراژ نیز بسیار مهم است. میتوانید از واکس مرطوب، ضماد یا پارچه استفاده کنید. باقی مانده را با آب تمیز پاک کنید و در صورت لزوم، پاک کننده اضافی را دوباره استفاده کنید تا لکه از بین رود.

 

چربیگیر آنزیمی

جدیدترین چربيگير كف گاراژ از شیمی آلی و آنزیم های فعال برای حمله، شکستن و در برخی موارد هضم لکه ها و آلودگی ها استفاده میکنند.

ساده ترین روش برای از بین بردن این لکه ها استفاده از پاک کننده آنزیمی است که پروتئین را هدف قرار میدهد.

چربیگیر های فعال باکتریایی، نوع دیگری از پاک کننده های فعال هستند. این چربیگیر ها از باکتری های اصلاح شده ژنتیکی استفاده میکنند که از روغن، گریس یا هیدروکربن ها تغذیه میکنند.

یکی از مزیت های این چربیگیر ها این است که برای فعال شدن به آب نیاز ندارند. باقی مانده کمی برای برای شستشو وجود دارد و یا اصلا وجود ندارد. آلاینده توسط آنزیم یا باکتری مصرف میشود تا زمانی که از بین برود.

عیب اصلی این است که آنها زمان میبرند تا کارکنند. بسته به میزان آلودگی یا لکه، آنزیم یا باکتری ممکن است برای روزها یا هفته ها نیاز داشته باشد.

اکثر این پاک کننده ها مستقیما روی لکه، بدون هم زدن اعمال میشوند. ممکن است برای لکه های بزرگ به برنامه های اضافی نیاز باشد.

 

شرکت کیمیاگران مبین ری در تولید چربیگیر های خود نیاز های مشتریان را مدنظر قرار میدهد. شما میتوانید چربیگیر های کیمیاگران مبین ری را در صفحه محصولات سایت مشاهده بفرمایید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای