كيمياگران مبين ری

۴ نقش برتر چربیگیر در تأسیسات صنعتی

نقش برتر چربیگیر در تأسیسات صنعتی

در این مقاله به چند نقش برتر چربیگیر که در تأسیسات صنعتی ایفا میکند، خواهیم پرداخت.

در محیط های صنعتی، چربیگیرها نقش مهمی در کار دقیق نگهداری و تمیزی تأسیسات دارند. هنگام صحبت در مورد کارخانه های صنعتی، توجه زیادی یا جذابیت کلی ساختمان یا سازه نمیشود. با این حال، بسیار مهم است که یک مرکز صنعتی به طور منظم تمیز شود تا از هرگونه خطرات ایمنی و حوادث بزرگ جلوگیری شود. از این رو ضروری ست که محصولات پاک کننده و چربیگیر های صنعتی با دقت انتخاب شوند.

یکی از مفیدترین و کلیدی ترین مواد شیمیایی پاک کننده مورد استفاده کارخانه ها و تأسیسات صنعتی برای عاری از خطر و بدون لک نگه داشتن محل، چربیگیر ها هستند. آنها عمدتا برای حذف روغن، گریس و سایر آلاینده های موجود در سطوح فلزی استفاده میشوند. همچنین برای تمیز کردن سطوح از مواد چسبنده و چرب ریخته شده در سایت های صنعتی استفاده میشود. نظافت دوره ای با استفاده از پاک کننده های صنعتی مناسب، کار را آسان تر و مقرون به صرفه میکند.

دانستن انواع مختلف چربیگیر های صنعتی و نقش آنها میتواند به تصمیم گیری آگاهانه در مورد انتخاب پاک کننده مناسب با توجه به نیاز کمک میکند.

حذف چربی، نقش برتر چربیگیر صنعتی

حذف چربی، نقش برتر چربیگیر صنعتی

همانطور که از نامش پیداست، چربیگیر معمولا برای حذف چربی از سطوح مختلف استفاده میشود. استفاده از گریس در بسیاری از عملیات صنعتی دخیل است. یکی از رایج ترین کاربرد ها این است که اطمینان حاصل شود که ماشین آلات به طور روان با حداقل اصطکاک کار میکنند.

ماشین آلات صنعتی ساعت های طولانی در یک حرکت کار میکنند. از این رو ریختن گریس و نشت آن بسیار رایج است. چربیگیر های صنعتی به گونه ای طراحی شده اند که به طور مؤثر چربی های سرسخت را از سطوح یا ماشین آلات مختلف پاک میکنند.

در محل شستشو، منطقه ای که ماشین ها شسته میشوند، به دلیل تجمع بیش از حد چربی، تعمیر و نگهداری آسان نیست. به دلیل قوانین سخت گیرانه دولت در مورد حذف و دفع ایمن فاضلاب تولید شده از محل شستشو، تمیز نگه داشتن محل شستشو میتواند بسیار گران باشد .

 

جلوگیری از لغزش و سقوط

چربیگیر با حذف گریس و سایر مواد روغنی از ماشین آلات صنعتی و سطوح، احتمال آسیب هاب ناشی از لیز خوردن را کاهش میدهد. این دومین نقش برتر چربیگیر در کارخانه ها و تأسیسات صنعتی است.

سطوح لغزنده در صنایعی که ماشین آلات در حال کارهستند، میتواند خطرناک باشد. کارگرانی که به سطحی که روی آن راه میروند توجه نمیکنند، میتوانند به راحتی بلغزند و آسیب ببینند.

این همچنین در مورد ماشین های داخلی که مواد یا تجهیزات گران قیمت را حمل میکنند، صادق است. لیز خوردن وسیله نقلیه نه تنها منجربه آسیب فیزیکی به کارگر میشود، بلکه ممکن است پیامد های جدی برای شرکت داشته باشد. شرکت باید اقلام را جایگزین کند و همچنین خسارت صدمات وارده به کارگران را بپردازد.

 

کاهش آلودگی اضافی

سطح چرب، ذرات گرد و غبار و آلاینده ها را جذب میکند و آن را خطرناک تر میکند. همچنین ممکن است محل سکونت باکتری ها و میکروب های مختلف بیماری زا باشد. علاوه بر این، با گذشت زمان، حذف گرد و غبار و زباله های انباشته شده روی سطح چرب سخت تر میشود.

سومین نقش برتر چربیگیر میتوان به این اشاره کرد که این مواد توانایی تمیز کردن کامل سطوح را دارند و احتمال تجمع آلاینده های اضافی روی آنها را کاهش میدهند. تمیز کردن کارآمد را بدون استفاده از گریس اضافی تضمین میکند و در زمانی که ممکن است برای تمیز نگه داشتن کف و سایر سطوح تلف شود، صرفه جویی میکند و در زمانی که ممکن است برای تمیز نگه داشتن کف و سایر سطوح تلف شود، صرفه جویی میکند.

 

افزایش طول عمر

تجمع بیش از حد چربی در ماشین ها میتواند عملکرد آنها را تحت تأثیر قرار دهد و طول عمر آنها را کاهش دهد. چربیگیر یک گزینه ایده آل برای از بین بردن چربی اضافی ست. از آنجایی که به طور خاص برای مبارزه با تجمع چربی طراحی شده است، سایر محصولات تمیزکننده صنعتی آنقدر مؤثر نیستند.

استفاده بیش از حد گریس میتواند آسیب زا باشد. بنابراین، برای انواع ماشین آلات و اجزای آنها باید از حجم معینی از گریس استفاده شود. زیرا گریس اضافی شروع به ریختن و نشت به سایر قسمت های دستگاه می کند. پس چهارمین نقش برتر چربیگیر در تأسیسات صنعتی میتوان به افزایش طول عمر دستگاه ها اشاره کرد.

 

 

شرکت کیمیاگران مبین ری در تولید چربیگیر های خود نیازهای مشتریان را مد نظر قرار میدهد. شما میتوانید چربیگیر های کیمیاگران مبین ری را در صفحه محصولات سایت مشاهده بفرمایید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای