كيمياگران مبين ری

چند مزيت استفاده از چربيگير صنعتي

IMG_8634

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مزيت استفاده از چربيگير صنعتي، با ما همراه باشید.

تقریبا تمام ابزار و تجهیزات صنعتی با لایه هایی از کثیفی و چربی پر شده اند که با استفاده از شوینده ها و پاک کننده های معمولی پاک نمیشوند. تجمع مداوم این آلاینده های ناخواسته، انواع ماشین آلات و سایر پوسته های صنعتی را به سرعت خراب میکند.

برای غلبه بر این مسائل ، تمیز کردن فنی، به انواع خاصی از مواد شوینده مشابه شوینده های صنعتی و چربیگیری تجهیزات صنعتی و ماشین آلات طراحی شده اند.

به طور کلی این اتفاق می افتد که اکثر محصولات صنعتی با لایه ای از چربی و کثیفی پاک نشدنی پوشانده میشوند که نمی توان آن را با پاک کننده های معمولی پاک کرد. در نتیجه، این دانه های ناخواسته محصولات را به سرعت تجزیه میکنند.

بنابراین برای رفع این مشکل، پاک کننده ها و چربیگیر های صنعتی در بازار معرفی شوند، این ها انواع خاصی از مواد شوینده هستند که مخصوصا برای پاک سازی و نگهداری محصولات، ابزار و ماشین آلات صنعتی ایجاد میشوند.

 

عملیات چربیگیری

اساسا دو عملیات معمولی وجود دارد: اولين مورد غوطه ور کردن محصول در ترکیب مناسب آب و چربیگیر.

دومين مورد اسپری کردن پاک کننده مستقیما روی سطحی است که باید تمیز شود.

مزیت استفاده از چربيگير ها عبارتند از:

 

  • پاک کنندگی عمیق

اولین مزيت استفاده از چربيگير صنعتی، پاک کنندگی عمیق سطوح چرب است. به این دلیل که چربیگیرهای صنعتی محلول های تمیزکننده مؤثری هستند که وقتی روی سطوح مختلف حاوی لکه های چربی اعمال میشوند، با لکه های چربی واکنش شیمیایی داده و اثر پاک کنندگی عمیق ایجاد میکنند.

هنگام استفاده از چربیگیر ها، بدون استفاده از نیروی زیادی برای شستشوی ناحیه، به پاک سازی عمیق تجهیزات ارزشمند خود خواهید رسید.

به همین دلیل چربیگیر های صنعتی محصولات محبوبی هستند که تجربیات پاک کنندگی دقیق تری را ارائه میکنند.

 

  • استفاده روان

میتوانید با استفاده از مواد اسپری، چربیگیری های مصنوعی را بر روی انواع سطوح و تجهیزات صنعتی اعمال کنید. همچنین میتوانید آنها را در یک سطل حاوی آب رقیق کنید و همچنین از این ماده افزودنی برای شستن قسمت های آلوده و مناطقی که نیاز به تمیز کردن دارند استفاده کنید. این دومین مزيت استفاده از چربيگير صنعتی ست.

 

  • مقرون به صرفه

چربیگیر ها تا حد زیادی مقرون یه صرفه هستند و میتوان آنها را به صورت عمده برای تمیز کردن راهرو های مختلف یک واحد تولیدی خریداری کرد. با توجه به هزینه های هنگفت در صنعت، مقرون به صرفه بودن از دیگر مزيت استفاده از چربيگير میباشد.

 

  • صرفه جویی در زمان

از آنجایی که چربیگیر ها سطوح را خیلی سریع تمیز میکنند، این به شما کمک میکند تا منابع حیاتی کمتری مانند نیروی انسانی، تجهیزات، آب و سایر دارایی ها را مصرف کنید.

 

  • تجربه منحصر به فرد تمیز کردن

درست مانند یک صنعتگر یا تکنسین که برای انجام کار خود به ابزار خاصی نیاز دارد، تیم نظافت نیز برای یک تجربه تمیز کردن عالی به محصولات تمیز کننده با کیفیت بالا مشابه چربیگیرها نیاز دارد.

 

  • برنامه بدون زحمت

با استفاده از تفنگ های اسپری میتوانید چربیگیرهای صنعتی را بر روی انواع سطوح و تجهیزات صنعتی اعمال کنید. همچنین میتوانید آنها را در یک سطل حاوی آب رقیق کنید و سپس از این مخلوط برای شستشوی قسمت های آلوده و مناطقی که نیاز به تمیز کردن دارند، استفاده کنید.

 

اکثر چربیگیر های صنعتی از نظر ترکیبات، سازگار با محیط زیست هستند. این به این معنی است که در حین استفاده از این ماده تمیز کننده روی ماشین آلات خود نیاز به تجهیزات محافظ خاصی نخواهید داشت. و این مهم ترین مزیت استفاده از چربیگیر صنعتی است.

 

 

چربیگیر های صنعتی، مواد چربی بر فوق العاده مدرنی هستند که به عنوان محصولات پاک کننده مصنوعی در انواع محیط های بازار و صنعتی استفاده میشوند. این مواد شیمیایی پاک کننده دارای لوله های اسیدی یا قلیایی هستند که به برش و از بین بردن چربی از سطوح مختلف کمک میکند که تمیز کردن آنها میتواند با ظرافت باشد.

 

 

شرکت کیمیاگران مبین ری در تولید چربیگیر های خود نیاز های مشتریان را مد نظر قرار میدهد. شما میتوانید چربیگیر های کیمیاگران مبین ری را در صفحه محصولات سایت مشاهده بفرمایید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای