كيمياگران مبين ری

چربيگيری فلزات پيش از رنگ

چربيگيری فلزات پيش از رنگ

چربيگيری فلزات پيش از رنگ در هر نوع پروژه ای که شامل رنگ آمیزی میشود ، مهم است . با چربیگیری اطمینان حاصل می شود که سطح فلز تمیز و آماده شده است تا بهترین نتایج به دست آید.

وقتی فلز قبل از رنگ آمیزی چربیگیری نشود ، میتواند بر کیفیت کار رنگ و و کار تمام شده تأثیر بگذارد.

بیایید به نحوه چربیگیری فلز قبل از رنگ آمیزی برای نتیجه بهتر نگاهی بیندازیم.

چرا آماده سازی فلز قبل از رنگ آمیزی مهم است ؟

در خصوص چربيگيری فلزات پيش از رنگ می توان اینطور گفت که. صرف نظر از نوع فلز یا موردی که رنگ میکنید ، باید مطمئن شوید که سطح خوبی برای اعمال رنگ دارید . هنگام رنگ آمیزی نرده های فلزی ، اتومبیل ها ، مبلمان یا دروازه ها ، میخواهید رنگ کاری حرفه ای به نظر برسد .

برای رسیدن به این هدف ، باید سطح فلزی عاری از خاک ، چربی یا کثیفی باشد. همه اینها میتوانند مانع چسبیدن رنگ به فلز شوند که میتواند باعث ایجاد رگه ها یا براده هایی در رنگ شود. با آماده سازی مناسب سطح فلزی خود ، متوجه خواهید شد که رنگ بلافاصله به فلز می چسبد .

چربيگيری فلزات پيش از رنگ

در خصوص چربيگيری فلزات پيش از رنگ می توان اینطور گفت که. هر گونه زنگ زدگی ، چربی یا زباله میتواند از این اتفاق جلوگیری کند . که میتواند به این معنا باشد که خشک شدن رنگ بیشتر طول میکشد یا اصلا نمیتواند روی فلز بماند .

به خصوص زمانی که فلز را برای مقاصد تجاری رنگ آمیزی میکنید ، باید اطمینان حاصل کنید که کیفیت کاری را که مشتریان خود انتظار دارند، ارائه میدهید . در غیر این صورت ، ممکن است متوجه شوید که از نتایج نهایی ناراضی هستند و از شما بخواهند که این روند را دوباره تکرار کنید .

مواد لازم برای چربيگيری فلزات پيش از رنگ

  • دستمال پارچه ای نخی
  • ماده چربیگیر
  • زنگ زدا (اختیاری)
  • پد ساینده
  • پرایمر

مراحل چربيگيری فلزات پيش از رنگ

در خصوص چربيگيری فلزات پيش از رنگ می توان اینطور گفت که. با دنبال کردن مراحل زیر میتوانید از مشکلات احتمالی که در بالا گفته شد ، اجتناب کنید و اطمینان حاصل کنید که سطح فلزی تمیز و عاری از چربی برای رنگ کردن دارید .

سپس رنگ به طور مؤثر به فلز میچسبد و به شما امکان میدهد محصول نهایی خیره کننده ای ایجاد کنید .

 مرحله اول : مواد مناسب برای کار را فراهم کنید.

در خصوص چربيگيری فلزات پيش از رنگ می توان اینطور گفت که. هنگام رنگ آمیزی فلز ، اولین چیزی که باید در نظر داشته باشید ، این است که کجا قرار است این کار را تکمیل کنید . شما باید مطمئن شوید که در یک منطقه با تهویه مناسب کار میکنید .

شما به تمامی موادی که اشاره شد ، برای چربیگیری و تمیز و آماده کردن سطح فلز برای رنگ آمیزی نیاز خواهید داشت . سعی کنید برای این فرآیند روی مواد با کیفیت خوب سرمایه گذاری کنید تا در حین کار از خراشیدگی یا آسیب رساندن به فلز جلوگیری کنید .

مرحله دوم : تمیز کردن و چربيگيری فلزات پيش از رنگ

در خصوص چربيگيری فلزات پيش از رنگ می توان اینطور گفت که. همیشه باید قبل از شروع رنگ آمیزی ، سطح فلز را به طور کامل تمیز و چربیگیری کنید . حتی اگر فکر میکنید فلز از دور تمیز به نظر میرسد ، باز هم ممکن است روغن یا گریس روی سطح وجود داشته باشد .

به جای استفاده از آب برای تمیز کردن فلز ، یک ماده چربیگیر را انتخاب کنید . این ماده بسیار سریع خشک میشود ، بنابراین هیچ تأخیری در کار شما وجود نخواهد داشت . اگر متوجه شدید روی فلز زنگ زده است ، ابتدا از یک زنگ زدا برای پاک کردن آن استفاده کنید .

پس از چربیگیری فلز ، دیگر به سطح آن دست نزنید . زیرا ممکن است با این کار ، روغن یا گریس را به راحتی با انگشتان خود به سطح فلز رسانده و آماده سازی سطح فلز را از بین ببرید .

مرحله سوم : فلز را برای رنگ آمیزی استفاده کنید .

اکنون که فلز شما برای رنگ آمیزی تمیز و شفاف شده است ، از یک پرایمر برای ایجاد پایه ای برای نقاشی خود برای چسباندن به فلز استفاده کنید .

اطمینان حاصل کنید که ابتدا قوطی را تکان داده اید و سپس از حرکات کوتاه برای پوشاندن سطح استفاده کنید . دو لایه پرایمر برای اکثر کار ها کافی ست . اجازه دهید پرایمر خشک شود ، حال شما آماده شروع رنگ آمیزی فلز خواهید بود .

در حالی که نادیده گرفتن فرآیندی که در بالا توضیح دادیم ، میتواند بسیار وسوسه انگیز باشد ، آن را نادیده نگیرید .

وقتی این همه زمان و تلاش برای رنگ آمیزی اجناس فلزی صرف کرده اید ، خواهید دید که آماده سازی مناسب همیشه بهترین نتیجه را به شما میدهد .

جمع بندی

شرکت کیمیاگران مبین ری در تولید چربی گیرهای خود نیازهای مشتریان را مد نظر قرار میدهد. شما میتوانید چربیگیرهای کیمیاگران مبین ری را در صفحه محصولات سایت مشاهده بفرمایید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای