كيمياگران مبين ری

نکات مهم در صفرشویی خودرو

نکات مهم در صفرشویی خودرو

صفرشویی خودرو چیست ؟

صفرشویی خودرو فرآیند تمیز کردن اجزای داخلی آن خودرو میباشد . این اجزا شامل الیاف طبیعی ، پلاستیک های فیبر کربنی ، وینیل ، صندلی های چرمی و سطوح دیگر است كه مستلزم تمیز کردن کامل ، ضدعفونی کردن سطوح داخلی ، اطراف کنترل ها و دکمه ها ، کنسول میانی و پایه های درب و دستیابی به یک پوشش بدون میکروب است . 

برای ایجاد یک تجربه رانندگی لذت بخش ، فضای داخلی خودرو شما باید تمیز ، خوشبو و بهداشتی باشد.

هدف از صفرشویی خودرو   

هدف از صفرشویی حرفه ای خودرو محافظت از داخل خودرو و حفظ ظاهر جدید آن برای مدت زمان طولانی است . تمیز کردن ساده سطوح داخلی کافی نیست . صفرشویی خودرو برای جدید جلوه دادن خودرو شما ضروری است .

اپراتورهای حرفه ای صفرشویی خودرو میتوانند وسیله شما را طوری جلوه دهند که به تازگی از سازنده یا نمایندگی خارج شده است ، خواه نو باشد یا دست دوم !

فرآیند استاندارد 

صفرشویی خودرو میتواند به روش های مختلفی انجام شود که به صورت استاندارد شامل موارد زیر است :

  • صندوق عقب ، قفسه ، فضای بار عقب ، دریچه های تهویه هوا ، سرپوش ها ، اثاثیه یا لوازم داخلی و قسمت های صعب العبور را جاروبرقی بکشید تا از شر کثیفی ، گرد و غبار و سایر زباله ها خلاص شود.
  • مسواک زدن و تمیز کردن با بخار برای از بین بردن آلاینده ها و لکه ها از روی فرش و تشک کف
  • تمیز کردن شیشه
  • تمیز کردن چرم
  • جاروبرقی مجدد
  • پاک کردن پنجره ها و داشبورد با استفاده از یک ماده یا اسپری صفرشویی
  • خدمات عطرسازی و جزئیات دیگر

تفاوت کارواش و صفرشویی خودرو

کارواش اعمال مهمی هستند که می توانند به حفظ یکپارچگی خودرو کمک کنند. با این حال ، یکسان نیستند.کارواش گرد و غبار سطحی ، کثیفی و زباله را از داخل و خارج خودرو پاک می کند. اما برخی از این موارد می توانند به رنگ خودرو آسیب برسانند.

در حالی که صفر شویی خودرو متفاوت است. معمولا شامل شستشوی ماشینی و دستی برای تمیز کردن کامل داخل و خارج میباشد .

مزایا

صفرشویی خودرو مزایای زیادی دارد که عبارتند از :

تصحیح و حفظ رنگ

عوامل زیادی میتوانند در ایجاد تیرگی و علائم چرخش روی رنگ خودروی شما نقش داشته باشند . خوشبختانه ، صفرشویی خودرو میتواند به از بین بردن زباله هایی که باعث خراش رنگ میشوند ، کمک کند . صفرشویی ها همچنین از موم حرفه ای برای تصحیح رنگ و افزودن یک لایه محافظ اضافی برای جلوگیری از ترک خوردن ، خراشیدگی و ساییدگی بیش از حد استفاده میکنند.

برای مالک خودرو مقرون به صرفه است

اگر صفرشویی خودرو خود را به طور منظم انجام دهید ، و تصمیم به فروش آن در آینده داشته باشید ، ارزش خود را حفظ خواهید کرد. بنابراین صفرشویی یک روش مقرون به صرفه برای نگه داشتن ماشین شما در شرایطی است که برای خریداران جذاب باشد.

صفرشویی بوی بد خودرو را از بین میبرد

صفرشویی خودرو بو ها را با از بین بردن کثیفی و استفاده از یک حذف کننده بو برای بوهای متعفن ، از بین میبرد. خوشبو کننده هوا بر خلاف صفرشویی ، یک راه حل موقتی است که بوهای نامطبوع را از بین میبرد .

از وسایل و لوازم داخلی محافظت میکند

اگر شیشه های ماشین شما رنگی نباشد ، آسیب های ناشی از نور خورشید ممکن است رخ دهد. اشعه ماوراءبنفش میتواند باعث آسیب طولانی مدت به پارچه ها و روکش های داخلی خودرو شما شود . تمیز نگه داشتن فضای داخلی خودرو به محافظت از اثاثه یا لوازم داخلی خودرو کمک میکند .

پیشگیری و رفع لک

سطوح خودرو از مواد مختلفی از جمله وینیل ، چرم ، پلاستیک ، فرش و پارچه تشکیل شده است . هنگامی که صفرشویی خود را به طور منظم انجام میدهید ، میتوانید از لکه های ناخوشایند جلوگیری کرده و آنها را از بین ببرید.

از بین بردن لک در صفرشویی خودرو

افزایش ایمنی رانندگی

اگر زباله های روی شیشه جلو ، پنجره ها و آینه های جانبی خودرو شما قرار می گیرد. هنگام رانندگی ، در دیدن محیط اطراف خود مشکل خواهید داشت . تمیز کردن این سطوح برای بهبود دید و ایمنی کلی بسیار مهم است .

جمع بندی

شرکت کیمیاگران مبین ری در تولید چربیگیر ها ، اسپری های مخصوص و دیگر محصولات خودرو  نیازهای مشتریان را مد نظر قرار میدهد . شما میتوانید چربیگیرها و سایر محصولات کیمیاگران مبین ری را در صفحه محصولات سایت مشاهده بفرمایید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای