كيمياگران مبين ری

نحوه چربيگيري موتور موتور سيكلت

IMG_8813

اگر در ارتباط با چربيگيري موتور موتورسيكلت اطلاعاتی ندارید ، در این مقاله با ما همراه باشید.

با گذشت زمان موتور موتور سیکلت شما چرب و کثیف می شود و باید تمیز شود تا موتورسیکلت شما به بهترین شکل ظاهر شود. چربی و کثیفی بیش از حد روی موتور شما ممکن است باعث داغ شدن بیش از حد موتور شود و بر عملکرد آن تأثیر بگذارد. برای خلاص شدن ازاین چربی و آلودگی های ناخوشایند باید موتور را چربیگیری کنید. از این راهنمای ساده برای یادگیری نحوه چربيگيري موتور موتور سيكلت و درخشش دوباره آن استفاده کنید.

نحوه چربيگيري موتور موتور سيكلت

مرحله 1 – خاک و گرد و غبار را از بین ببرید

در اولین مرحله چربيگيري موتور موتورسيكلت باید نازل هوا را به کمپرسور هوای خود وصل کنید و هرگونه کثیفی و گرد و غبار را از ناحیه موتور خود خارج کنید. اگر کمپرسور ندارید، می توانید از یک قوطی هوای فشرده به عنوان جایگزین استفاده کنید.

 

مرحله 2 – برای چربيگيري موتور موتورسيكلت قطعات الکترونیکی را بپوشانید

چند کیسه زباله پلاستیکی بردارید و آنها را به قطعات قابل کنترل تری ببرید. از مقداری نوار چسب برای چسباندن کیسه پلاستیکی استفاده کنید تا از هرگونه لوازم الکترونیکی یا قسمت های حساس موتور سیکلت شما محافظت کند. ممکن است بخواهید روی شمع یا سایر قسمت های الکتریکی با چسب بچسبانید تا خیس نشوند.

 

مرحله 3 – اسپری بر روی عامل چربیگیر

ماده چربی گیر خود را بردارید و آن را آزادانه روی موتور موتور سیکلت خود اسپری کنید. اطمینان حاصل کنید که بین ترک ها و شکاف های موتور اسپری کنید و مقدار زیادی مایع چربیگیر استفاده کنید. از اسپری کردن بیش از حد روی چربی‌گیر نترسید، زیرا هرچه بیشتر اسپری کنید، تأثیر بیشتری خواهد داشت. قبل از ادامه، اجازه دهید ماده چربی‌گیر حدود 30 دقیقه روی موتور موتور سیکلت بماند.

 

مرحله 4 – در چربيگيري موتور موتورسيكلت ابتدا آبکشی کنید

پس از اینکه ماده چربی‌گیر زمان کافی برای جا افتادن داشت و شروع به از بین بردن کثیفی  کرد، یک شلنگ آب با یک نازل اسپری فشار بالا بردارید و موتور موتورسیکلت را کاملاًبشویید.

 

مرحله 5 – از چربیگیر بیشتری استفاده کنید

مجدداً مقدار زیادی از ماده چربی گیر  را روی موتور موتور سیکلت خود اسپری کنید.

 

مرحله 6 –  در چربيگيري موتور موتورسيكلت کثیفی را از بین ببرید

در حالی که چربی‌گیر هنوز روی موتور است، یک برس اسکراب بردارید و شروع به تمیز کردن سطح موتور کنید. می توانید از یک مسواک قدیمی برای دستیابی به ترک های کوچک و سایرمکان های صعب العبور استفاده کنید. به شست و شوی موتور ادامه دهید تا تمام کثیفی ها از بین بروند.

مرحله 7 – موتور را بشویید و خشک کنید

مجدداً از شلنگ آب و نازل اسپری فشار بالا برای شستشوی کامل موتور استفاده کنید. اجازه دهید موتور کاملا خشک شود.

 

مرحله 8 –قطعات لاستیکی را درمان کنید

محافظ لاستیکی را بردارید و از آن برای پوشاندن چکمه های لاستیکی، روکش های سیمی یا سایر اجزای لاستیکی موتور موتور سیکلت خود استفاده کنید. این کار آنها را تمیز می کند و همچنین به مرطوب شدن و محافظت از آنها کمک می کند.

 

مرحله 9 – کروم را پاک کنید

از پولیش کروم برای تمیز کردن قطعات کروم روی موتور خود استفاده کنید.

 

مرحله 10 – پلاستیک را بردارید

پلاستیک و نوار چسب را از قسمت های الکترونیکی موتور موتور سیکلت خود بردارید.

 

شرکت کیمیاگران مبین ری در تولید چربی گیرهای خود نیازهای مشتریان را مد نظر قرار میدهد. شما میتوانید چربی گیرهای کیمیاگران مبین ری را در صفحه محصولات سایت مشاهده بفرمائید.

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای