كيمياگران مبين ری

انواع چربیگیر صنعتی کدامند؟

انواع چربیگیر صنعتی

در این مقاله درباره انواع چربیگیر صنعتی صحبت خواهد شد، پس با ما همراه باشید.

چربیگیرها از جمله مفید ترین محصولات پاک کننده ای هستند که در کارخانه ها و تأسیسات صنعتی از آنها برای تمیز نگه داشتن محل و در امان ماندن از حوادث استفاده میکنند.

ما در صنعت با انواع چربیگیر روبه رو هستیم . و هنگامی که انواع مختلف آن را شناختید، میتوانید تصمیم درست و آگاهانه ای برای انتخاب چربیگیر مناسب، متناسب با نیاز های تمیزکننده خاص خود تهیه کنید.

 

چربیگیر چیست؟

ابتدا باید بدانید که چربیگیر چیست و چه تفاوتی با سایر محصولات شوینده صنعتی دارد.

چربیگیرها محصولات پاک کننده ای هستند که برای تمیز کردن گریس و سایر مواد نفتی نامحلول در آب استفاده میشوند.

چربیگیر ها در محیط های صنعتی برای حذف آلودگی های روغن و چربی از سطوح فلزی مانند مواردی که در ماشین آلات است، استفاده میشوند. آنها سطوح را از مواد مواد چسبنده و چرب ریخته شده در کارخانه های صنعتی پاک میکنند. در بعضی موارد برای آماده سازی  سطوح فلزی پیش از رنگ نیزاستفاده میشوند.

اکنون اجازه دهید نگاهی به انواع مختلف چربیگیرهای صنعتی موجود در بازار بیندازیم.

 

انواع چربیگیر صنعتی موجود در بازار

  • چربیگیر بوتیل :

    چربیگیر بوتیل یکی از انواع چربیگیر صنعتی است که در تأسیسات صنعتی کاربرد دارد. ترکیب این چربیگیر ها بر پایه آب است. رایج ترین مورد استفاده از چربیگیر بوتیل، تمیز کردن مواد مشتق شده از فرآورده های نفتی است. به عنوان مثال، روغن موتور یکی از این موارد است.

انواع چربیگیر صنعتی موجود در بازار

چربیگیر های بوتیل زمانی بهترین عملکرد را دارند که از آنها برای تمیز کردن روغن موتور و انواع روان کننده ها استفاده میکنید.از این موارد در خودروسازی و سایر صنایع مشابه استفاده میشود.

هنگامی که چربیگیر بوتیل را روی یک ماده نامحلول در آب میزنید، آن را به مایعی تبدیل میکند که راحت تر از سطح پاک میشود. تمیز کردن لکه های چرب از سطح را آسان تر و کارآمد میکند.

  • چربیگیر های غیر بوتیلی:

    از دیگر انواع چربیگیر صنعتی میتوان از چربیگیر های غیر بوتیلی نام برد. این نوع چربیگیر بسیار قلیایی ست. که ترکیب آن، آن را به یک پاک کننده مؤثر برای از بین بردن لکه ها و بقایای مواد چربی حیوانی با کف صابون تبدیل میکند. عملکرد چربیگیر های غیر بوتیلی به بهترین وجه در این نوع سطوح استفاده میشود.

بارزترین ویژگی این نوع چربیگیر صنعتی این است که هیچ صابون یا عطری در آن وجود ندارد. و این باعث میشود که آنها برای رستوران ها، هتل ها و کافه ها انتخاب عالی باشند. که این امر موجب میشود تا در حین و بعد از فرآیند تمیز کردن، محیط را برای مشتریان راحت نگه دارد.

  • چربیگیر های سنگین:

    این مورد از انواع چربیگیر صنعتی، برای حذف و تمیز کردن سطوح آلوده به موادی استفاده میشود که نمیتوانید آنها را با دست تمیز کنید. ترکیب چربیگیر های سنگین آنقدر قوی ست که به سخت ترین گریس ها و آلودگی های چسبنده، چسبیده میشوند. که این امر باعث میشود این نوع از انواع چربیگیر صنعتی، به طور مؤثر سطح را تمیز کند.

این چربیگیر ها قسمتی از ماشین آلات آلوده به چالش برانگیز ترین موادی که عملکرد ماشین آلات را مختل میکند، را تمیز می کند.

استفاده از چربیگیر های سنگین این امکان را فراهم میکند که ماشین آلات قبل از آلوده شدن به چربی و گریس، با همان کارایی کار کند.

  • چربیگیرهای روزمره:

    یکی دیگر از انواع چربیگیر صنعتی، چربیگیر های روزمره هستند. که شما میتوانید از این نوع چربیگیر در زندگی روزمره خود استفاده کنید.

این چربیگیر میتواند به شما کمک کند از تجمع روغن و گریس در محیط خود جلوگیری کنید. شما میتوانید در موارد و مکان های مختلف از این نوع چربیگیر استفاده کنید. تنها تفاوت در نوع چربیگیری ست که انتخاب میکنید. برای استفاده روزمره باید یک چربیگیر ملایم تر، سبک ترو کاربر پسندتر بخرید.

 

شرکت کیمیاگران مبین ری در تولید چربیگیر های خود نیاز های مشتریان را مدنظر قرار میدهد. شما میتوانید چربیگیرهای کیمیاگران مبین ری را در صفحه محصولات سایت مشاهده بفرمایید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای